dimecres, 6 d’octubre del 2010




 Aquesta fotografia permet visualitzar sobre el terreny quines zones es veurien afectades per la via.
El text es coherent perquè te títol, introducció, desenvolupament,conclusió i finalment te el nom de l'autor i el de la població.Està escrit amb un llenguatge formal, normal pels textos de periodisme. Si et miras acuradament aquest text, es molt repetitiu, és a dir , que en repeteix molt les paraules "Quart cinturo", a més no utilitza la substitució lèxica,ja que repeteix paraules i d'aquesta manera el text es fa més pesat, nosaltres considerem que haurien d'utilitzar més l'el.lipsi.

El Diari Avui parla d'una de les temàtiques amb més polèmica, dels últims anys:Quart cinturo. Nadal, no es vol ficar amb polèmiques i debats per això només esperarà a la decisió final.
Molts partits polítics no van firmar el pacte nacional d'infraestructures,per el projecte del Quart cinturo. Fins i tot el  Pimec va estar d'acord de firmar amb la única decisió de que aquesta infraestructura no es construís al corredor mediterrani. L'autor considera que desprès de 36 anys de polèmiques acabin, i que finalment construeixin aquests 30 metres de carretera, que deixen molts dubtes però que es mereixen ser construïts desprès de tant de temps.

Hem buscat diferents opinions sobre el quart cinturo i afavoreix  la millora comarcal, increment espectacular del trànsit a l'autopista A-7, facilita les comunicacions amb França, evitant la conurbació de Barcelona, tant cap al centre (enllaç amb la N-II) com cap al sud de la península a través del futur Eix Prelitoral.

1 comentari:

  1. Hem de vigilar amb l'ortografia, no pot ser que posem malament cinturó!!!!! quan surt al títol.

    ResponElimina