dimarts, 14 de desembre del 2010

El meu pont

Em  vaig quedar a Sabadell el divendres vaig  anar a dormir a casa de la Clàudia Prat Cruz amb l’Ariadna Folch i L’Alejandra Carvallo vam veure una sèrie, vam menjar  donotes, oreo, galetes, vam jugar a la Play i quan estàvem cansades vam anar a dormir.   Al dissabte em vaig llevar tard sobre la 13:30, vaig dinar, em vaig connectar a Internet, i llavors a la tarda vaig sortir amb els amics a donar una volta pels voltants de Sabadell, vam comprar llaminadures, vam anar al Corte Inglés... El diumenge em vaig llevar tard també, vaig sortir amb els amics també a fer una volta i xarrar. El dilluns vaig llevar-me tard també i a la tarda vaig sortir amb els amic a fer unes voltes i xarrar. El dimarts vaig llevar-me tard i a la tarda vaig anar al cine amb els amics a veure la pel·lícula A tres metres sobre el cel que em va agradar molt després  l’Ariadna Folch va venir a dormir a casa meva, vam veure una sèries  i després vam anar a dormir però estàvem xerrant fins que vam tenir son i vam dormir. El dimecres ens vam llevar d’hora perquè l’Ariadna havia d’estar d’hora a casa seva , però després jo vaig tornar a dormir fins tard, aquell dia vaig fer uns deures de llatí.
Weyling

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada